pondělí 28. dubna 2008

Plzeňský Majáles

Konečně jsem přijel za svou sestrou do Plzně. Zrovna se tam náhodou konal Majáles 2008, tak jsme se této akce zúčastnili. Hráli tam kapely jako Vypsaná Fixa, Sto zvířat, Horkýže Slíže a můj oblíbený Tleskač. Celkem vystoupilo 30 kapel z Plzně, z České a Slovenské republiky. Cena vstupenky byla jen 150 Kč, což je více než úžasné. Bylo to fakt strašně super a jsem rád, že jsem tam byl. Co víc napsat? Prostě to bylo super:)


Kostel sv. Bartoloměje
Sto zvířat
Lochotínský amfiteátr navštvívilo v sobotu 26. 4. přes 10 000 lidí!
Západ slunce nad Plzní
Vypsaná fixa
Fireshow skupina PA-LI-TCHI

Frigo zvučí v županu:)

Ačkoliv jsem byl úplně vepředu a úplně veprostřed, dělilo mě od nic asi 20 metrů betonu..nevím, proč udělali podium tak daleko od diváků...Každopádně jsem měl pocit, že celých 10 00 lidí se na mě tlačilo, až jsme málem vyrvali ze země zábradlí...ale bylo to dobrý:)

Sto zvířat - Dáma s čápem, ta písnička je boží:)

Žádné komentáře: