středa 23. července 2008

Vysmáté léto 2008

Na letošní Vysmáté léto jsem dorazil poněkud později, než by se mi líbilo, protože jsme se ten den vraceli z tábora. Takže jsem přišel až po čtvrté hodině, tím pádem jsem prošvihl hned několik kapel, o které jsem nechtěl přijít.
Za tu druhou půlu, jíž jsem se zúčastnil se mi moc líbil Wohnout, až doteď jsem je neznal. X-left to die předvedli, že už nejsou jen nějaká zakopaná kapela, ale že jim to pořádně šlape. Ale asi nejvíc se mi líbil Divokej Bill. Hráli staré i nové písničky. Většinu jsem znal, a co ne, to jsem za chvilku odposlouchal, protože to není nic náročného. Každopádně to asi nejvíc rozproudili. Dav šílel když hráli, ale víc šílel, když je po půl hodině hraní ustřihli, protože už nezbýval čas a ještě měli vystoupit Support Lesbiens. Naštvaní byli jak diváci, tak kapela, ale co se dá dělat. Jinak doufám, že příští rok se dostanu domů dřív, protože ta druhá půlka bez té první za tolik nestála.

Wohnout
X-left to die z Chomutova s kadaňským basákem
Nad náměstím se stmívá skrz mraky
Divokej Bill...ta fotka nic moc, ale hráli skvěle


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ahoj, pokud by jsi měl více našich fotek budeme rádi pokud by jsi je mohl poslat. xlefttodie@centrum.cz

Kuba řekl(a)...

Bohužel mam jenom tuhle, moc jsem nefotil...