neděle 31. srpna 2008

Rudé moře

Vrátil jsem se z vrcholu svých letošních prázdnin, z potápění v Rudém moři. I když jsem tam dorazil o dva dny později než ostatní kvůli tomu, že jsem v původní den odletu neměl u sebe pas, stejně jsem si to strašně užil. Tentokrát se mnou a s mamkou jela i Markéta, která si letos udělala potápěčský kurs.
Abych to shrnul, bylo to super, strašně se těším na další rok. A byl jsem asi 40 m od žraloka (Whitetip shark).

Trnucha (Bluespotted stingray)
Na jednom z posledních ponorů jsem viděl strašně divnou věc, několik hejn ryb tam prostě stálo (/plavalo) na místě. Ty ryby se vůbec nehýbaly...nevím proč...
Jáj:)si myslí, že není vidět:)
Perutýn (Lion fish) by vás dokázal zabít jediným bodnutím
To jsem prosím já, vyndal jsem si automatiku z pusy, aby byl vidět můj zářivý úsměv
Jakýsi korál (pro znalce je to Dendronepthya sp.)
Takhle vypadají sasanky, když nemají vystrčené ty své....stonky...:)

Tohle trochu vypadá jako reklama na nejmenovanou telefonní společnost:)
Potopil jsem se k největšímu vraku v Rudém moři. Salem Express se potopil v roce 1991 a je v hloubce 30 m.
Potápěčská expedice na Salem Express
Ne, to není Nemo, tohle je jeho bratranec Klaun dvoupruhý
A samozřejmě můj oblíbený západ slunce

Klauni dvoupruzí




Muréna!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty už tu školu potřebuješ :o)Pravopis Ti už nic neříká

Anonymní řekl(a)...

...ty na to máš, ty fotky nemají chybu, jsou super, nejlepší je bratránek Klaun, a ten západ slunce...hmmmm...:-)
jen tak dál...členka T-m týmu