neděle 30. listopadu 2008

Koncerty

V poslední době jsem byl na poměrně dosti koncertech. Ať už jsem byl návštěvníkem nebo vystupujícím.
Například jsem se jel do Plzně podívat na Daniela Landu. Koncert se konal v rámci turné Československo 2008. Předkapelu dělali blázni z Walda Gangu. Tahle kapela se soustřeďuje na písně Waldemara Matušky, které předělává do rockové, až metalové podoby.
Landa byl skvělý. Vím, že ho spousta lidí nemá ráda. Je to pochopitelné, když se podíváme na jeho minulost. Jak ale sám přiznal, snaží se odpoutat od svého působení v kapele Orlík a popírá sympatie k neonacismu. Já tohle neřeším. Pro mě je podstatná hudba a ta byla prefektní. Je tedy pravda, že občas zapomínal texty svých písní, ale zrovna já nemám právo mu to vyčítat;-) Koncert se mi tedy velice líbil a zajímavá byla i cesta na sestřinu kolej, kde jsem na zemi ve spacáku nocoval. Chtěli jsme si cestu zkrátit, abychom nemuseli jet v zácpě, měli jsme v plánu dojet trolejbusem na Bory a odtut nějakou tramvají ke koleji. Jenže trolejbus měl konečnou dřív, než jsme čekali, takže jsme snad půl hodiny hledali tramvajovou zastávku, byli jsme promrzlí, unavení, ale přežili jsme. Na(ne)štěstí nás pak zahřálo, když jsme stoupali devět pater po schodech, protože oba výtahy byly mimo provoz.

S Innominado jsme 15. 11. hráli znovu v Garage clubu. Tentokrát jsme nebyli sami. Z Prahy přijeli Orangecap a chybět samozřejmě nesměli ani domácí Bullet of the Death, kteří zřejmě přilákali nejvíc návštěvníků. Podle všech ohlasů se celý koncert povedl. Byl to vlastně náš první koncert bez Mariána a s novým bubeníkem Pepou. Já jsem si koncert opravdu užil. Byl jsem konečně vepředu a zahrá jsem si na kytaru.

Pak jsme s Innominado 18. 11. hráli náš první a zatím poslední akustický koncert na vernisáži broušeného skla Lukáše Jabůrka. Bylo to opravdu velice zajímavé. Moc dobrá zkušenost. A kdykoliv se s Lukášem potkáme, navzájem si děkujeme (on nám za to, že jsme přijeli a já jemu, že nás pozval). Dokonce jsme od něja dostali dárek. Dal nám vybroušenou postavu z modrého skla, na které je vyryt nápis Innominado.

No a nakonec Rapa Nui. V pátek jsme hráli dvojkoncert. Nejdřív na kláštereckém zámku v renesančním salonku(!). Předkapelu nám přijela/nepřijela dělat pražská ProFunkUnit. Měli však zpoždění, takže jsme začínali hrát první my. Po našem koncertě však téměř všichni návštěvníci odešli, takže se kapela rozhodla odjet domů. My jsme ještě odehráli koncert U Splitu, kde slavila Tereza (přítelkyně našeho trumpetisty Petra Baranijaka) svoje narozeniny. Začínali jsme však taky celkem pozdě, takže jsme nakonec hráli tak pro 10 lidí. Ale my jsme to brali jako trénink na pátek a na sobotu, takže všem doporučuji přijet do Klášterce do Draka 5. 12. Odehrajeme tam společně s Nakafe bandem a Petrem Buchtelem speciální mikulášský koncert. A de na to, v sobotu, bude náš poslední letošní koncert na Střelnici v klubu. Budeme dokonce mít mezinárodního předčlověka (jako předkapelu, ale jenom jeden člověk;-) ), je to jakási dívka z Turecka, takže každopádně doporučuji přijít, bude na co se koukat.


Nakonec musím udělat trochu reklamu. Takže ZDE je hlasovací soutěž, která se týká kadaňských kapel. Pokud jste ještě nehlasovali, dejte prosím svůj hlas kapelám Innominado a Rapa Nui. Je možné hlasovat pro více kapel.

Žádné komentáře: