pondělí 3. listopadu 2008

Queen

Než si přečtete následující článek, prosím, přeleťte aspoň očima tohle. Myslím, že ten, kdo článek napsal byl až moc zaujatý. Je pravda, že Freddie je Freddie, ale ten je prostě nenahraditelný. Já jsem moc rád, že jsem tam byl. Koncert jsem si strašně užil a moc se mi to líbilo. Samozřejmě někomu můžou vadit drobné nedostatky, které jsou popsány v článku, ale pokud člověk není vyložený šťoural, byl z pátečního koncertu nadšen.
Viděl jsem v jedněch "novinách" nadpis: "Queen v Praze? Propadák". Nečetl jsem dál, myslel jsem si svoje. Ten nadpis stačil, abych si udělal obrázek, jak by to mohlo vypadat dál.
Ono je vždycky těžké nahradit někoho, kdo si vydobyl tak obrovskou slávu, a kdo je tak neuvěřitelně známý, že každý hned pozná jakoukoliv odchylku od originálu. Podle mě je to dobře, že Queen zase hrají. A kdo jim zpívá, není zas tak podstatné. Mně se to prostě líbilo. Slyšel jsem, že se někde objevila kritika toho, že když Brian May (61!) hrál akusticky píseň Love of my life, že nezpíval, ale jen tak přizvukoval zpívajícímu davu. Ale co je na koncertech známých interpretů tak skvělé? Přece to, že ty písně všichni znají a všichni zpívají, a pokud někdo na koncertě sledoval velkou obrazovku, moh vidět, že si Brian May na konci otřel slzu. Já bych koncertu nic nevytknul, bylo to prostě skvělé, děkuji!



Another One Bites the Dust


Radio GaGa


Bohemian Rhapsody!!!



The Show Must Go On

1 komentář:

J-Lo řekl(a)...

A už jsi slyšel tohle. Zvuk se sice předbíhá, ale myslím, že nebude špatný kluky z Paraletu a holky z Kvítku pozvat, co říkáš?