pondělí 23. února 2009

Dodatek

Protože na mě Honza dal odkaz na svém blogu, inspirovalo mě to taky k jedné říkance:

Podnikatelův infarkt
Sekl sebou o zem
před služebním vozem.

Mimochodem to, o čem Honza píše ve svém druhém článku o Plíhalovi je pravda. Když jsme šli z koncertu, bavili jsme se spolu o tom, že bych to rád napsal já, ať mi to Honza nebere. A já na to nakonec zapomněl. Vidíte, jak to dopadne, když si člověk něco schovává, to nejlepší si chudák nechává až na konec a pak na to zapomene. No nic, to je život, alespoň jsme tady vytvořili jistý blogový můstek mezi mnou a Mourem:-)
A schálně, jestli ho tenhle článek nakopne a on ze sebe zase něco vytlačí.
A ještě jedna, kterou jsem napsal Honzovi na blog jako komentář na jeho báseň Setkání s Brucem Leem:

Zimní
Na kluzišti bruslí
karatista Bruce Lee.

Žádné komentáře: