úterý 4. srpna 2009

Úpadek bloggerů

Někdo by tento článek začal: Poslední dobou si říkám, že... Jenže já si poslední dobou neříkám nic, co by se nějak týkalo bloggování. Až si říkám (a říkat si to mě napadlo až teď), že je to možná škoda. Protože jsem vždycky rád četl všechny ty blogy lidí známých i neznámých. Rád jsem vyrážel fotit přírodu, aby ještě ten večer mohli internetoví návštěvníci psát uznalé komentáře. Rád jsem sháněl zajímavé informace typu Věděli jste, že...
Všiml jsem si ale, že nejsem jediný, koho postihla blogová recese. Na liště tohoto blogu jsou odkazy na blogy mých přátel a známých. Některé byly naposled aktualizovány třeba i před dvěma měsíci. Já jsem naposled psal, že Jaro už je tu. Na Vzpomínku na Císařský den pana Skotka nebo na Trojboký hraniční kámen MP sice asi ještě nemám, ale už se pomalu blížím. Jeden z mála neúnavných pisatelů je Honza. Který stále publikuje svoje úvahy, poezii a fotky... Jemu se už asi taky nevyrovnám, ale věřím, že až budu rok v Pittsburghu, napíšu sem nějaké své postřehy... Tak snad si sem zase najdete cestu...:-) Vítejte zpátky!

Žádné komentáře: