neděle 4. října 2009

Homecoming

Takže nejdřív, co je to homecoming? Úplně přesně jsem nepochopil pointu, proč vlastně homecoming existuje. Je to "semi-formal dance", což je něco jako poloviční maturák a má to spojitost se sportem, většinou s americkým fotbalem. A za druhé, jaký byl homecoming? Byla to sranda, hlavně cesta tam, 8 lidí v autě pařilo na Britney Spears a jiné podobné hodnotné hudební kusy. Na akci samotné bylo hrozný vedro. Hudba byla hlasitá tak akorát, jako DJ jsme měli černýho dredaře, takže samej hip-hop. Je pravda, že moje český taneční mi tady byly fakt k ničemu. Ale i tak to byla sranda, zjistil jsem, že stejně jedinej tanec, kterej se tu provozuje je tzv. grinding, což v doslovným překlaadu je "broušení", podle toho ten tanec taky vypadá. Takže bylo to dobrý, z určitý části to bylo taky pěkně na hovno, ale to je prostě pro homecoming prý normální...
Zleva: Sara, Natalie, Elena, Caire, Graham, Já, Kathleen, Sophie a Geoff (Gahamovo dvojče)

4 komentáře:

Fanda řekl(a)...

Hej máš hned vedle sebe pěknou šťabajznu ;-) Taks doufam je naučil taky pařit na pořádnej českej bigbít.

Kuba řekl(a)...

No jasně, celou pradlenu, máchám prádlo, věšim prádlo, sklízim, to víš...hezky dlažební kostka:-)

Kuba řekl(a)...

A jak by řek Ocet, ber to rovnou, ber to po dvou, život rychle utíká:D

Fanda řekl(a)...

Koukám, pozoruji a vidím, že jsme vybrali dobrého zástupce lidu k prezentaci naší :D