neděle 17. října 2010

Trika na spaní

Nebudu už tady zase psát o tom, proč jsem už dlouho nepřispíval na svůj blog. Prostě jsem si nenašel čas. Během týdne ještě doplním poslední "americký" článek...
Teď jsem se ale chtěl zase postaru zamyslet nad jinou problematikou, a to jsou, jak nadpis napovídá, trička na spaní. Je pravda, že se dnes můžete zajít do obchodu a koupit si normální triko a jen tak v něm spát. Většinou se to ale dělá tak, že se na spaní vyčlení taková trika, která už se dotyčnému buď nelíbí, nebo mu ideály, které jsou na potisku, už nejsou vlastní, přesto se ho ale nechce zbavit, protože ho k němu drží jistá citová vazba. Já mám takhle například asi tři trika s Nirvanou. Ne, že bych je už neposlouchal, ale jindy to prostě neunosím.
Zajímavé na tom je, že do oddělení spacího oblečení se většinou dostávají právě trička s potisky nějakých kapel. A to mě nutí k zamyšlení, co kapela musí udělat proto, aby získala toto speciální "ocenění"... Protože když už si někdo pořídí triko s nápisem kapely, musí pro to mít jistě nějaký důvod, a pokud už se mu skupina nelíbí, nebo s tričkem něco je, prostě ho vyhodí. Ale mít ho na sobě ve chvíli, kdy je člověk ponořen do snů, to už jistě musí být nějakým privilegiem.
Tak by mě zajímalo, jestli máte podobnou zkušenost, nebo spíš, jaký máte na tohle téma názor? Nechtěl jsem se samozřejmě sprostě ptát v čem spíte :) ale jen jsem si chtěl poslechnout něčí názor.

3 komentáře:

emoŠámozz řekl(a)...

já jsem takhle odsunul několik triček Cocotte Minute, protože se ty trička zničili (nekvalitní potisk). Po poslechu jejich poslední desky jsem přesunul do sekce "do práce a na spaní" i ten nezničenej zbytek jejich triček.

Aby kapela vydržela v sekci "nosím jí každý den" tak musí bejt sakra dobrá nebo to triko musí bejt sakra kvalitní. To je dost často problém, že kapelní trika jsou bez kvality na tom nejlevnějším kusu hadru co se dá koupit

Eevee řekl(a)...

Jediný tričko s potiskem kapely co jsem kdy měla, bylo tak ve druhý třídě s Luneticama:) Ale mám to podobně s batikovanýma tričkama. Na běžný nošení fakt nejsou, protože to jsou takový ty XXl bavlněný trika (aby se na ně dobře batikovalo), ale vyhazovat je taky nechci, protože mi něco připomínají, nejčastěji tábory nebo nějaký další skautský akce. A navíc jsou díky tý bavlně tak děěěěsně pohodlný:)

Dája řekl(a)...

Nikdy jsem neměla tričko s potiskem kapely:-(:-)ale mím unikátem je tričko se siluetama aqabel ještě po mamce,je také typu XXL a nejlíp se v něm spí:))