čtvrtek 21. února 2008

Punk v Kadani

Uvědomuji si, že jsem to možná mohl napsat už trochu dřív, ale... Nebyl čas. Hlavní je, že v Kadani proběhl dlouho očekávaný punkový festival. Hrálo tu kapel víc než dost. Mně osobně se nejvíc líbilo české Totální nasazení a angličtí The Vibrators. Na Sex Pistols experience už jsme tam nebyli, protože jsme byli unavení a kouř nám nedělal nejlépe. I tak jsme si fesťák užili. Sice jsme jen seděli, ale o to víc jsme mohli vnímat atmosféru pravého punkového koncertu.

Je pravda, že jsem si chvílemi říkal, proč ti pankáči nosí ta svá číra, proč se oblékají tak strašně strašně a proč se chovají tak, jak se chovají? Ani v jedné kapele jsem nic takového neviděl a stejně se mi zdáli jako pankáči. Radši se tu nebudu pouštět do větších rozborů, protože o tom zas tak moc nevím. Ale bylo tam hezky.


S.P.S.


Totální nasazení



Plexis



The Vibrators

Podpis kytaristy Vibrators

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

inu subkultura...

marek řekl(a)...

proč subkultura?

Anonymní řekl(a)...

protože přesně vykazují znaky subkultury, takže se ničemu v článku prostě nedivím...je to zkrátka tak

J-Lo řekl(a)...

Tak doufám, že přijdeš i 9. dubna na Chelsea a Do řady! ;) Je to sice středa, ale to znamená, že je ho tam třeba (tedy subkulturního i mainstreamového posluchače v Orfeu:D)

marek řekl(a)...

punker zrovna nejsem:) vlastne to vetsinou nemuzu ani slyset... ale presto bych nerek, ze je to subkultura