úterý 15. dubna 2008

Motokros

Tak jsem zas jednou po dlouhé době usedl do sedla své KTM 125 SX a zjistil jsem, že jsem toho po těch možná dvou letech moc nezapomněl...Asi se tomu budu zase věnovat. A tyhle fotky se mi moc líbí, tak se s Vámi o ně podělím :)




9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zase se tak nepřechval, zapomněl si pochválit fotografa :o)

coal212

Kuba řekl(a)...

Dobře tedy, chválím i fotografa:)

Anonymní řekl(a)...

Kde je to focený, na tý dráze u Místa?

Kuba řekl(a)...

Přesně tam

Anonymní řekl(a)...

Já jsem si to myslel...takže kamaráde, až se budeš příště zase prohánět a užívat si na týhle (na černo vzniklý!) dráze, zkus si vždycky vzpomenout i na pár desítek lidí v Místě, kterým svým koníčkem právě zpříjemňuješ odpoledne nebo víkend. Věř mi, že oni si to s váma každý den taky báječně užívaj :-(

Anonymní řekl(a)...

Hlukem "obtěžují" i fotbalové zápasy na legálních stadionech a nakonec i například děti na pískovišti. Potichu se naopak většinou provozuje fetování....

Kuba řekl(a)...

No, hezky se nám tu rozjela konverzace:)

Anonymní řekl(a)...

Když se někdo stydí nebo bojí pod svůj názor podepsat, je zbytečné s ním dál diskutovat...

Kuba řekl(a)...

Vím, o koho jde a rozumím důvodům, proč osoba chce zůstat anonymní. Jinak osobě děkuji, že se mě zastala:)