neděle 20. dubna 2008

Rock in Kadaň

Včera se v Orfeu konal jarní rockový festival kadaňských kapel Rock in Kadaň. Začínal už ve dvě hodiny a končil o půlnoci. Hráli:
Toxika - PPU Tribute,

Selection,

Ivory gate,

Spath ,

Trüpaslik, kapela, na které jsme všichni vyrostli,

Hi Jack (tahle kapela mě hodně překvapila, byli fakt skvělí),

hlavní host večera - Miloš Dodo Doležal,

a Trepifajxl.

Festival byl na hodně dobré úrovni, kapely podali velice dobré výkony, napočítal jsem celkem asi čtyři zlomené paličky, a s Milošem Doležalem přijel i velice vzácný host - Steve Wilkinson, který se narodil v Brooklinu a velice dobře se znal s Jimim Hendrixem.

To je on;)

A byl jsem si pro autogram:)

Objevil se tam i nový druh dítěte: Tvrdý punker s červenýma očima:)


A další věc, co mě překvapila, bylo, že kapelu Selection nejspíš zná veškerá kadaňská mládež. Stačilo, aby na zvukové zkoušce někdo zahrál pár tónů a publikum se dostávalo do varu. Přemýšlel jsem, kde vzali takovou přízeň. Odpověď je nasnadě. Hrají to, co je zrovna v módě, takže se prostě líbí. Myslím, že kdybych byl o tři roky mladší, taky by se mi líbili:)



1 komentář:

Pajcus řekl(a)...

Pěkné fotky, díky za dobrý článek :)