středa 24. září 2008

Moje začátky...

Tak takhle jsem kdysi začínal v dětském pěveckém sboru Klubíčko při školce Barvička v Kadani vedeném Věrou Šubrtovou. Hrával jsem na vozembouch, cinkal rolničkami, mlátil jsem vařečkou do pánvičky a občas jsem si zazpíval sólo. To byly moje úplně první zkušenosti s hudbou, když nepočítám maminčino a babiččino zpívání před spaním. Některé písničky, co nám paní Mazánková hrála na klavír, si pamatuju dodnes, a naše modré kostýmy byly známé minimálně po celém okrese. Jednou jsem s Klubíčkem jel do Nymburku na pěveckou soutěž. Už si nepamatuju, jak jsme dopadli. Vím jen, že pořad uváděl Jan Čenský a Dana Morávková. A právě ona si mě ze sboru vybrala na rozhovor. Ptala se mě, kdo je můj oblíbený zpěvák, a já před sálem plným cizích lidí řekl jméno prvního zpěváka, na kterého jsem si vzpomněl: "Karel Gott". Nevím proč, ale všichni se tomu lehce zasmáli. Celkem často na tuhle dobu vzpomínám, protože Klubíčko pro nás bylo něco kultovního...
To nalevo ode mě je Eva Ž.:-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

...tady je jasně vidět, že jsi byl talent už jako chlapeček, moc ti to slušelo a už tenkrát jsi měl vytříbený hudební vkus :-))...

Anonymní řekl(a)...

Krásnej chlapeček, co si všímá nejen hudby a rytmu, ale i krásných holek okolo...Jde mu to samo a vždycky půjde. Good Luck!!!

Kuba řekl(a)...

I tady Vás prosím, podepisujte se pod svoje komentáře...když ne jménem, tak aspoň nějakou přezdívkou. Byla by škoda, kdyby takové pěkné a jistě dobře míněné komentáře byly od nikoho.