sobota 26. září 2009

Cyklistka

Video té zatčené cyklistky se tu ve zprávách objevuje dost často. Dělají se s ní rozhovory, reportáže s lidmi, kteří ji znají. Stala se z ní taková zvláštní celebrita. Dneska ráno jsem v televizi viděl upoutávky na připravovaný dokument o protestech v Pittsburghu. Zajímalo by mě, jestli se o něčem z G-20 mluví i v ČR, jestli se ví o těch protestech...

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ČT informovala, že se summit bude konat v Pittsburghu, že se kvůli němu musí přestavit zimní stadion, a že se čekají četné uzavírky a masové protesty. Víc jsem bohužel neviděl.
My tu nyní žijeme návštěvou papeže. Zdraví M.K.

Kuba řekl(a)...

Tak jsem takový jako zahraniční zpravodaj. Každopádně dost informací je zde: http://www.wpxi.com/index.html

Anonymní řekl(a)...

I v ČR se o tom mluvilo hodně, byl o tom i krátký dokument.

Anonymní řekl(a)...

Rozhodně se tu ve zprávách mihlo maximálně o tom, že summit se vůbec koná, ale už ne tolik o protestech. Ale Martin má pravdu, že ten summit zastínila návštěva papeže u nás.
R.

Anonymní řekl(a)...

O prostestech se mluvilo i ve zprávách, dokonce to bylo hlavní téma minimálně dvou pořadů na ČT24

Anonymní řekl(a)...

OK, asi jsem na všechno nekoukala...