sobota 10. října 2009

Warhol byl taky Spaťan

Včera jsem zjistil velice zajímavou věc, která by mohla zajímat některé mé čtenáře, určitě by to mohlo zajímat Páju, potože byla v Londýně v Tate Gallery of modern arts a na rozdíl ode mě se jí tam líbilo. No, každopádně zjistil jsem, že na Schenley High School chodil kdysi i Andy Warhol, určitě ho všichni znáte, takže nemusím přidávat přístavek, no a třeba i pár baketbalistů z NBA, baseballistů z MLB, pár muziatů (Ray Brown, Vivian Reed, George Benson, Stanley Turrentine - nemusíte se stydět, jestli je neznáte) a třeba i pvní afro-americký profesor na Harvardu Derrick Bell. No, a teď na Schenley chodím já...

Jeden z cca 455 mostů tvoří Pittsburgh městem s největším počtem momstů na světě, některé zdroje uvádějí možná jiná města, ale je to samozřejmě lež, Pittsburgh má mostů nejvíc

Andyho polévky

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

co to je zač ty muzikanti? přiznám se, že vůbec nevím o koho jde...:)))

Kuba řekl(a)...

Já taky nevim... Myslel sem, že by je třeba někdo mohl poznat...:-)

TG řekl(a)...

Kubo, mám akutní prosbu. 16. října má prý v USA vyjít nové číslo PLAYBOYE s lechtivými fotkami Marge S. Musím ho mít! Můžeš to zařídit? :-)