neděle 18. října 2009

Sny, houpací most, Chaozz a Troll 2

Tak jsem tu zas o něco déle a mám pocit, že mi začíná hrabat. Už se mi teda moc nestává, že bych při hodině poslouchal učitele a když chci vedle sedícímu spolužákovi sdělit nějaký komentář, že bych na něj začal česky. Ale poslední dobou se mi zdává, že je duben (proč duben? to netušim) a že už jsem zpátky. A když se probudím, tak ještě než otevřu oči, přemýšlím, proč si nepamatuju nic mezi říjnem a dubnem. Nehledě na to, že půlka toho snu je mluvená anglicky.
Co se tu od mého posledního článku událo? Tolik toho není. Na g-20 už si nikdo pořádně ani nevzpomene, na hodině ToK nám nedávno pan učitel Moser (má české předky, a říká Bohemia místo Czech, tak jsem mu vysvětlil, že Moravani by si to mohli brát osobně) povídal o mostu někde v Anglii, který se, když se jeho provoz otvíral, začal houpat ze strany na stranu a stovky lidí, kteří na něm byli začali utíkat pryč, pak se jeho provoz zastavil a byla nutná oprava. Tak jsem panu Moserovi pověděl, jak jsme byli s panem Klikem v Anglii a pochodujíc jsme zpívali It's a long way to Tipperary, a že zmíněný most se jmenuje Millenium bridge a je v Londýně.
Další zajímavá věc se stala ve školním autobuse, kterým jsme jeli na fotbalový zápas. Měl jsem v uších sluchátka a řekl jsem si: "Chaozz, Vodopády, to tenkrát hodně frčelo." Tak jsem si tu písničku pustil. A jak jsem se tak houpal do rytmu, řidička autobusu se začala zajímat, co poslouchám. Autobus ještě stál. Tak jsem se s ní dal do řeči o český muzice a protože to taky chtěla slyšet, připojila mi přehrávač do toho rádia, co maj v autobuse, takže celý náš tým pařil v autobuse na Chaozz a taky nějaký J.A.R.
A poslední věc, o které bych se rád rozhovořil. Od doby, co jsem tu, jsem viděl pár filmů. Některé byly skvělé (Zombieland, Hanebný pancharti), některé byly fakt divné (9, District 9 - to jsou dva filmy, je to náhoda, že dva nejdivnější filmy, co jsem kdy viděl mají v názvu 9), ale zdaleka nejhorší a zároveň nejlepší je Troll 2. Je to horror natočený v roce 1990, disponuje Zlatou malinou za nejhorší herecké výkony a byl snad i vyhlášen Nejlepším nejhorším filmem všech dob. Už jenom fakt, že v celém snímku nevystupuje jediný troll, ale skřeti... Pokud se na film chcete podívat, jděte SEM. Malá ochutnávka nejhorší/nejlepší scény:



Děj filmu pojednává o vegetariánských skřetech, kteří loví lidi tak, že jim podají lektva, který je přemění na zeleninu. No nění to prostě hrůzostrašné?!



Jen malá ukázka reprezentace mezinárodní školy, která hostí dva studenty z Německa a další výměnní studenti přijíždí tento týden. Ach jo...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A určitě jste se probudil? Nezdálo se Vám jen, že jste se probudil? Co když náš život je jakýsi souvislý sen. Hůl, kterou ponoříte do vody, se jeví jako zlomená. Smysly nás klamou. Ale ať pochybuju, jak pochybuju, jedno je jisté...ono pochybování...a pochybování je vlastností rozumu...Pochybuji, myslím, tedy jsem. Dubito, cogito, ergo sum. To jediné jest jisté!
Zdraví René Descartes ze záhrobí.
P.S. Dodnes nechápu, proč jsem onoho nevlídného dne 8.11.1620 lezl na nějakou Bílou horu... akorát mi to srazilo imunitu :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Kupco!
Duben si myslis ze je, protoze bys moc rad se mnou oslavil nase narozeniny; na Millenium Brigde byla u otevreni kralovna takze chudak tam za 14 dni musela znova; chaozz sou lepsi Svisti na golfovym hristi, J.A.R. souhlasi; ten film jsem myslim videla a dneska sem dostala od nasi mile pani profesorky na anglictinu k jednicce i hvezdicku, a to za tebe! :) takze takovy shrnuti, mej se a ozvi se ;-) papa Sisoji

PS: Jednoho posmourneho podzimniho dne...

Anonymní řekl(a)...

K tomu dodávám.... otázka byla - které město má největší počet mostů. Bonus byl pak - kdo v tom městě teď bydlí. Nemusejí to vědět všichni, ale skoro všichni tví kamarádi to věděli, tak jsem jim za tu prémii dala i hvězdičku...

Kuba řekl(a)...

:-D Pankratěvno Praskovno! hezký... Jo, prémiová otázka se mi taky líbí... A jinak, pane Descarte, jsme se teď zrovna o Vás zmiňovali v ToK, tak jsem taky použil Váš komentář..Děkuji a přeji pěkné otáčení v hrobě při poslouchání zkomolenin Vašich výroků:-)