pátek 15. ledna 2010

Výsledek globalizace

Tak tohle mě opravdu dostalo. Včera večer (13. ledna 2010) jsem se koukal na American Idol, což je v podstatě to samé, jako je naše Superstar. Samozřejmě tam byly velice nápadné talenty, o kterých jistě ještě bude slyšet, ale jeden muž jednoznačně vybočoval z řady. Ukázali ho až na konec pořadu, někdy v půl desáté. Byl to generál Lary Platt, bylo mu 62 let. Produkce ho ale nechala zúčastnit se pořadu, nejspíš kvůli jeho jedinečnosti. To, co totiž předvedl, se nejspíš stane na několik dní než na to všichni zase zapomenou hitem číslo 1. Jeho píseň, kterou nejspíš sám složil, se jmenuje Pants on the ground - Kalhoty až na zem, a zpívá ji pro všechny, kdo nosí spadlé kalhoty a kouká jim zpod nich spodní prádlo.
Když jsem na ten pořad koukal, moc jsem nedával pozor, dělal jsem něco na notebooku, ale při tomhle vystoupení jsem zbystřil. Napadlo mě vyhledat na youtube "Pants on the ground", jestli je to skutečně jeho písnička, nebo jestli je to něco převzatého. A zjistil jsem, že už v 9:31 byly na youtube asi 4 videa rapujícího generála a dokonce už asi 1000 shlédnutí a 100 komentářů, doslova jednu minutu po tom, co to dávali v televizi. Nemohl jsem uvěřit vlastním očím ani uším. Tomu říkám opravdová rychlost. Je taky možné, že to prostě byl tah od produkce pořadu, aby zvýšili sledovanost. Tak by se dalo vysvětlit, proč se vůbec konkurzu účastnil, ale rozhodně mě celá tahle situace dostala. Ani ne tak to video samotné, jako spíš celé to divadlo. Dokonce to bylo dnes ráno i v rádiu. Stihli už ze sestřihaného zvuku udělat celou písničku. Řeknu to takhle, je dost možné, že je to všechno jenom nahrané divadlo, ale určitě to působí strašně přesvědčivě.






Tady je to video, je to jenom anglicky, verze s titulky neexistuje a já nemám možnost to video nijak upravovat. Každopádně tady to je...

Žádné komentáře: