úterý 3. listopadu 2009

Halušky po ocelářsku

Tak tohle mě dostalo. Ve čtvrti Oakland, v Pittsburghu se tento víkend konala akce s názvem "Festival slovenského dědictví". Samozřejmě jsem si to nenechal ujít. A tak jsem si společně s ľudovou kapelou zabékal Tancuj, tancuj, vykrúcaj, dal jsem si halušky a pokecal jsem si s několika opravdovými i americkými Slováky. Moc se mi to tam líbilo, chvílemi mě to až dojalo. A bylo to zvláštní po tak dlouhé době mluvit s někým česky, i když mi odpovídali slovensky. Je to zas něco jiného než po Skypu. Dokonce jsem si tam s jednou Ukrainkou povídal chvilku rusky. Inu, je vidět, že Slovan Slovanu (viďte pane Wasserfal) ruku podá.
Vnitřek budovy Cathedral of Learning nápadně připomíná evropské chrámy
Halušky jako od babičky
V Cathedral of Learning má většina zemí svou místnost, která je vyzdobena ve stylu toho či onoho národa. Tato místnost byla česko-slovenská

Žádné komentáře: