neděle 29. listopadu 2009

Tak přece!

Když jsem nedávno psal o událostech, které se mně nikdy nemůžou stát, napsal jsem, že jsem kvůli zaseknutému počítači ztratil veškerá data mojí eseje na ToK na téma porovnávání jistoty (určitosti) v matematice a jedné další oblasti (věda, umění, etika,...). Nechával jsem si celé 4 dny volna na to, abych si od toho odpočinul. A když jsem si dneska poprvé od toho incidentu otevřel Word, přivítal mě otázkou: "Některé soubory nebyly uloženy, chcete je obnovit?". Skoro jsem vyskočil metr (asi tři stopy:) do vzduchu! Takže to jenom zavonačím, aby to bylo na tři stránky místo pouhých dvou a budu si užívat zbytku neděle, nejspíš se podívám na naší kapelní tvorbu, potřebujeme texty pro několik písniček.
Co se týče hudební sféry pittburské mládeže, řekl bych, že je velice rozmanitá. Už jenom fakt, že spousta mých amerických kamarádů chodí na střední školu Capa, která je zaměřena na všechny oblasti umění. Takže se tu denně potkávám s muzikanty, malíři, sochaři, tanečníky a zpěváky. Nevím, kolik kapel se momentálně v Pittsburghu pohybuje. Když si vzpomenu na kadaňskou hudební scénu, máme víc než 20 kapel v osmnáctitisícovém městečku, což je velice zajímavý poměr. A to ještě skoro každý muzikant je členem více než jednoho hudebního tělesa. Většinový žánr je punk nebo metal (nezaměňovat!). Tady je to dost podobné. Jediná věc, která je tu jiná, je, že tady existuje i prvek sólového zpěváka s akustickou kytarou a poutavými vlastními texty, takový moderní folk. Je pravda, že to doma chybí. Ale kdo ví, třeba se to změní.
Občas mi jsou sice některé věci proti srsti. Jako třeba posuzování umění kytaristů podle toho, jak rychle dokážou zahrát co největší počet vysokých tónů, místo tvořivosti, vytváření harmonii a práce s akordy. Už jsem tomu málem taky propadl a na zkouškách jsem zkoušel některé ty jejich triky, ale to mně prostě nesedí. Taky se snažím procpat do hlučně rockového prostředí trochu rytmického funku. Zatím se celkem daří :) V pátek (4. 12. - zrovna v den Skautského plesu v Kadani) máme další koncert. Už se těmi koncerty jenom hemžíme! :) Tak se uvidí.

Žádné komentáře: