středa 3. března 2010

Mám rád mlíko

To je všechno... Chtěl jsem se jen podělit o své pocity.

11 komentářů:

Pavlí Ká řekl(a)...

Já mlíko nerada. To je všechno. Chtěla jsem jen reagovat na tvoje pocity pocity svými.





:)

Anonymní řekl(a)...

Hele, podělit se o své pocity, svěřit se se svými pocity. Je to tady, zapomínáš ČJ! :)

A co mlíko? Mlíko je fajn, ale to slovo je divný, hlavně když je to napsaný. A s malým písmenkem. mlíko. No nic, jen jsem se chtěla svěřit o své pocity. :D A.

Kuba řekl(a)...

Neshazoval bych to na svojí neznalost češtiny, prostě jsem se spletl... Stane se.
A mlíko je úplně normální slovo, je nespisovný ale hovorový, a navíc nevim, proč bych to psal s velkým písmenem...Myslim, že kdo chce psa beat, hool si nuydeh...

Anonymní řekl(a)...

Já taky...každý den! :-))

Anonymní řekl(a)...

Ježiš marja, klid, Kubo. Nechtěla jsem psa beat, ani bít a ani být. Ten smajlík to měl naznačit. A přemýšlela jsme jaký ve mě pocity vyvolává mlíko. A řekla jsem si: mlíko. Mlíko. Napsala jsem to, a jak si tak opakuješ jedno slovo furt dokola, začíná Ti připadat divný a divnější... Nebyl to útok, který by bylo nutno odrazit :D

rn řekl(a)...

To je v háji Kubo, co? Když napíšeš smysluplnou úvahu o "zaspávání" nápadů (která se mi mimochodem velmi líbila, protože já s tím bojuju pořád - nápady mám, jen když jsem bez zápisníku), tak na to nikdo nereaguje, pak napíšeš jednu větu o mlíku a všichni (všechny?) se můžou strhnout... :-) Mimochodem vazba "podělit se o své pocity" je jazykově naprosto v pořádku.

Kuba řekl(a)...

No jo, co nadělám, já jsem sem vlastně to mlíko dal jenom tak, abych viděl, co to se čtenářem udělá...takovej sociologickej pokus. A původně jsem tam měl "podělit se se svými pocity", což tedy bylo špatně, ale ne z důvodu úpadku mých vědomostí mateřského jazyka. A i kdyby jo, není se čemu divit, už jsem tu půl roku v každodenním kontaktu z aj a češtinu slyším, resp, vidím jen občas.

Anonymní řekl(a)...

...s aj, ne z aj...

jo a hovorová čeština spisovná je.

Kuba řekl(a)...

no jo furt...

Anonymní řekl(a)...

Jaký furt? To jsem nebyla já. :D A.

Pavlí Ká řekl(a)...

snad není možný, kolik komentářů může způsobit jedna jediná věta :)